Första beställningarna ivägskickade

Det känns helt fantastiskt att så många vill dela min tanke och köper ett InMyHeart smycke. Idag blev jag klar med nästan alla nuvarande beställningar och varje smycke känns unikt i sig. Alla innehåller olika namn, alla ser lite olika ut och jag har lagt ner stor omtanke på var och ett av dom. En del av skapandet har varit kantat av en oerhörd respekt för de som inte länger vandrar på samma jord som oss. En påminnelse om hur bräckligt livet är och att vi måste ta vara på här och nu. Andra smycken har skapats med en känsla av ung kärlek eller den stora lyckan att ett barn är fött. Alla bär på sin egen form av kärlek och hur den än ser ut så är den fantastisk. Jag hoppas att jag kommer att få fortsätta sälja mina hjärtan och på det sättet bidra til att skapa ett fokus på det vackra och underbara som finns runtomkring oss. Något som jag tror blir extra viktigt i tider av oro och förändring.   



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0