InMyHeart

Alla har vi någon eller några som har en alldeles speciell plats i våra hjärtan. Kanske är det en vän, en förälder, en livspartner eller ett barn. Tanken bakom ett InMyHeart smycke är att det ska påminna oss om det underbara här i livet. Mina smycken är gjorda med stor omsorg och görs helt för hand, därför blir varje smycke unikt. 

Hjärtat och bokstavsbrickan är i 100% silver, det lilla hjärtat är av glas och de mindre detaljerna är av silverbeklädd koppartråd. Smycket levereras med en läderrem i en fin påse som även innehåller en hälsning om tanken bakom InMyHeart.

Ett smycke kostar ordinarie pris 299kr men just nu säljer jag dom för introduktionspriset 249kr!

 

Ett InMyHeart smycke är en perfekt gåva till den nyblivna mamman, bruden, en gammal kär vän och framförallt till dig själv! Du kan välja mellan olika färger på det lilla hjärtat just nu finns grön, vit, guld-brun, rosa, lila och blå inne men kom gärna med förslag på vad du vill ha så kan jag säkert ordna det. Bokstavsbrickan gör jag själv och den kan därför anpassas efter hur du vill ha den. Vill du ha en silverlänk istället för läderremmen blir smycket lite dyrare. Frakten för smycket går på ca 10kr




Vill du beställa ett unikt smycke till någon du tycker om.
Maila mig då på [email protected] för mer information och betalningsalternativ.




 


Kommentarer
Postat av: RESESNACK.

vilket sött smycke!

Postat av: Leena

Tack.

Mitt smycke blev väldigt fin!

Nu finns min Aino alltid med mig!

2009-04-01 @ 18:20:27
URL: http://blogg.passagen.se/leeker/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0